субота, 22 грудня 2018 р.

МАН. Секція "іспансьа мова". І етап захисту науково-дослідницьких робіт.

22 грудня 2018 року на базі НВК "ЗНЗ І-ІІІ ступенів №9 - спеціалізована школа" Олександрійської міської ради відбувся І етап захисту науково-дослідницьких робіт слухачів секції "іспанська мова" МАН. Тематика робіт була різноманітною та цікавою, що свідчить про всебічні інтереси та захоплення слухачів. Всі учні представили свої роботи на достойному рівні. В ІІ турі свої роботи будуть захищати 8 слухачів секції, які стали сьогодні переможцями, а саме: Маляр Дар'я, Грабовська Анна (І місце), Соловйова Софія, Крамаренко Софія, Подрєзова Софія (ІІ місце), Моцна Анастасія, Носова Анастасія, Демченко Єлизавета (ІІІ місце). Захист науково-дослідницьких робіт відвідала Ольга Анатоліївна Андрєєва, завідувач Олександрійського відділення Кіровоградської Малої академії наук України учнівської молоді. Саме Ольга Анатоліївна нагородила переможців дипломами та привітала всіх слухачів секції та її наукових керівників. Привітаймо переможців І етапу та побажаймо творчої наснаги та перемоги в ІІ турі! 



четвер, 8 лютого 2018 р.

ЗАДАНИЯ НА ВРЕМЯ КАРАНТИНА


5-А класс

Упр. 4 стр.80 (читать и переводить устно), упр. 5 стр.81(закончить предложения письменно),
упр. 6 стр.81 (выполнить тест письменно),
слова на стр. 81 выписать в словарь и выучить,
упр. 3 стр.82 (дополнить предложения правильной формой глагола)

6-А класс
Упр. 3 стр.82 (вставить правильную форму глаголов tener или doler - письменно),
Упр. 6 стр.83 (ответить на вопросы письменно),
слова на стр.85 выписать в словарь и выучить, 
Упр. 3 стр.85 (читать и переводить устно).


7-А и 7-Б классы
Упр. 4 стр.96 (читать и переводить),
Упр. 4 стр.96 (отвечать на вопросы устно),
Упр.6 стр.96-97 (закончить предложения информацией с текста устно),
слова на стр.98 выписать в словарь и выучить,
Упр.1 стр. 101 (письменно),
Упр. 3 стр. 101 (письменно).

8-А, 8-Б и 8-В классы
Выписать слова в словарь и выучить на стр.108, 109,
Упр.4 стр. 109 (читать и переводить устно),
Упр.6 стр.109-110 (расставить реплики в диалоге - устно),
Упр. 1, 2 стр. 111 письменно (цифра и слово, что подходит по смыслу).

9-А, 9-Б, 9-В классы
Слова на стр. 70 выписать в словарь и выучить,
Упр.4 стр. 69 (читать и переводить устно),
Упр. 1 стр.71 (устно отвечать на вопросы после текста),
Упр. 2 стр. 71-72 (тест выполнить письменно),
Упр. 3 стр. 72 (тест письменно - цифра и буква) 

10-А класс
Упр.1 стр. 107 (употребить правильную форму Imperfecto/Indefinido. Всё не переписывать, а просто выписать правильные формы глаголов),
Упр.2 стр.107-108 (дополнить фразы фразеологизмами со стр.103. Письменно)
Упр.3 стр. 108 (выполнить тест письменно). 

Работайте, старайтесь, учите и получите хорошие оценки 😊





неділя, 1 жовтня 2017 р.

Що таке Padlet?

Padlet - це інтерактивна он-лайн дошка (стіна) – це інструмент для навчання, завдяки якому можливе поєднання тексту, зображення, відео, аудіо в інтерактивний формат.

Для того, щоб скористатися можливостями сервісу необхідно:
1. Завантажити сайт https://padlet.com та зареєструватися на ньому, що у подальшому дозволить редагувати створені дошки. Працювати з Padlet можливо й без реєстрації, для цього достатньо натиснути кнопку Создать стену на головній сторінці сервісу, але в цьому разі дошка буде доступною для редагування лише 24 години.
2. Оформити та наповнити даними дошку. Оформлення дошки розпочинається з кнопки Изменить стену. На вкладці, що відкриється у полі Название ви зможете ввести назву дошки, а у полі Описание – опис дошки, натиснувши кнопку Обои зможете обрати фон для оформлення стіни.
Для додавання на стіну інформації необхідно двічі клацнути на вільному місці дошки, після чого з’явиться фрейм, у який ви зможете додати посилання, знімок з веб-камери або файл з комп’ютера. Ширина фрейму регулюється мишкою.
3. Організувати сумісний доступ користувачів до дошки. Кожна дошка має свою унікальну адресу, яку можна повідомити іншим користувачам з метою спільного наповнення та редагування. Для налаштування доступу до дошки необхідно клацнути кнопку Изменить поточную стену. На вкладці, що відкриється клацніть кнопку Приватность. У вікні, що відкриється задайте відповідний рівень доступу до дошки: Может просматривать (користувачі можуть тільки переглядати пости); Может писать (користувачі можуть переглядати і додавати власні пости); Может изменять настройки (користувачі можуть переглядати, писати редагувати будь-які пости).
Зазначимо, що створену дошку можна розмістити в соціальних мережах (Facebook, Twitter, Google+ та ін.), зберігати у вигляді електронного документа у форматах PDF, Exel, CSV, отримати RSS-фід або відправити по електронній пошті, вставити у власну сторінку або блог за допомогою html-коду, а також використовувати мобільну версію з QR кодом. Для цього необхідно скористатися кнопкою Выставить/Экспортировать.
Соціальний сервіс Padlet поступово набуває свого поширення у навчально-виховному процесі, зокрема його можна застосовувати:
– для „мозкового штурму”, на етапі  узагальнення та систематизації знань;
– як майданчик  для розміщення навчальної інформації;
– для спільного або індивідуального виконання  домашнього завдання; 
– як місце для збирання ідей для проектів та їх обговорення.
Отже, можна зробити висновок, що Padlet – це зручний, легкий у роботі сервіс, призначений для збереження, організації та спільної роботи з різним контентом у визначеному віртуальному просторі. Його застосування  у навчальній діяльності, на нашу думку, сприятиме формуванню таких навичок сучасного фахівця, як критичне мислення, творче вирішення завдань, конструктивне спілкування й обговорення, співпраця.

середа, 9 серпня 2017 р.

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

Тема уроку:  Imperfecto/Indefinido
Тип уроку: формування умінь та навичок
Цілі:                                                                                                        Практична:                                                                                                                     - удосконалення вмінь та навичок у вживанні вивченого матеріалу по темі (Imperfecto, Indefinido);  
формування фонетичних та артикуляційних навичок;
-         розвиток навичок діалогічного мовлення;
      розвиток навичок роботи в парах;                                                                                  - активізація лексико-граматичного матеріалу в нових ситуаціях спілкування;
-         розвиток навичок аудіювання;
-         розвиток навичок вживання дієслів в Imperfecto, Indefinido.
Розвиваюча: - розширення кругозору по темі;                                                                         - розвиток уваги, мислення, уяви;                                                                       - розвиток культури мовлення;
Виховна: - розвиток комунікативної культури поведінки та спілкування;                      - розвиток моральних якостей (старанність, акуратність, повага до одногрупників);                             
                                               ПЛАН УРОКУ
І. Організація класу                                                                                             ІІ. Мовленнєва розминка                                                                                     ІІІ. Активізація дієслів в Imperfecto / Indefinido                                               IV.Розвиток навичок говоріння                                                                           V. Виконання тесту                                                                                             VI. Розвиток навичок діалогічного мовлення                                                     VIІ. Аудіювання + Виконання тесту                                                                 VIІІ. Тест
ІХ. Заключний етап уроку
                                              
                                                   ХІД УРОКУ
І. Організація класу.
¡Buenos días, niños! ¿Cómo estáis? ¿Qué día es hoy? ¿En qué mes estamos? ¿En qué estación del año estamos? ¿Cómo se llaman los meses de la primavera? ¿Qué tiempo hace hoy? ¿Qué tiempo hace en primavera?

ІІ. Граматична розминка.  
1. ¡A conjugar los verbos!
Descansar            quedar                 visitar                  conocer                venir           viajar          vivir           escribir                 ganar          trabajar
¡Está muy bien! ¡Muchas gracias!

ІІІ. Активізація дієслів в Imperfecto/Indefinido.                                                                                                        
 1. Перекласти речення з іспанської мови на українську та пояснити вживання часів Imperfecto/Indefinido:                                                                                                   
 -  Todos los días me levantaba temprano.                                                            - Ayer mi mamá preparó una cena muy rica.                                                        - Mis amigos practicaban deporte y jugaban al fútbol muy a menudo.                - La semana pasada visitamos la capital del país.                                                - Cuando yo era pequeña me gustaba mucho bailar.                                          - Mis amigos hicieron muchas fotos durante las vacaciones.                              - Cuando yo estaba enferma mi amiga me llamaba por teléfono todos los días.  

2. Перекласти речення з української на іспанську мову:
         - Вчора ми допомогли мамі.                                                                                - Щодня після школи ми ходили в бібліотеку.                                                   - На минулому тижні ти купив фрукти та торт, тому що захотів зробити сюрприз друзям.                                                                                                          - Я відпочивала, коли повернулася моя мама.                                                  - На минулому тижні я подивилася новий фільм.                                            - Мої друзі повернулися з Іспанії минулого місяця.  

3. Відповісти на запитання:      
¿Cómo descansabas durante las vacaciones?
¿Qué hacías todos los días?
¿Cómo te preparabas para el trabajo de control?
¿Con quién jugabas al fútbol?
¿Adónde ibas todos los días?         
                                                                                                                                                IV. Розвиток навичок говоріння (зараз і раніше).
1. На екрані з’являється картинка і діти описують її.




2. На екрані з’являється група слів, з якими група учнів повинна скласти коротке повідомлення на тему «Antes y ahora».
І група. Tener muchos amigos, practicar deporte, jugar al fútbol, ser activo, pasar bien el tiempo.   
ІІ група. Descansar mucho, ayudar a los padres, leer libros, ver la tele, bailar en las fiestas.
ІІІ група. Ir a la playa, tomar el sol, nadar en el mar, jugar a diferentes juegos con los amigos, estar de buen humor.

V. Виконання тесту (поєднати питання і відповідь).
VI. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Складання коротких діалогів.
Діти складають діалоги відповідно до ситуації.
Ситуації:              Durante las vacaciones;                                                                                       Visita a España;                                                                                                     En la niñez.    

VII. Аудіювання.
Перед тим, як слухати аудіювання, діти отримують картки з завданнями, які потрібно виконати. Розмістити інформацію в дві колонки: ANTES/AHORA:

Un momento de silencio y respeto
Los jóventes se van de vacaciones
Íbamos a la iglesia todos los días
Llevábamos ropa nueva
La gente ya no va casi a la iglesia
Los niños no podían correr y jugar
Era muy aburrido
No podíamos comer carne
Me encanta jamón español
Las procesiones
Se hacen procesiones

VIIІ. Виконання тесту.
IX. Заключний етап уроку. Підведення підсумків. Оцінки. Домашнє завдання.

Підготувати усне повідомлення на тему: Mi niñez

середа, 5 липня 2017 р.

Proyecto eTwinning Anatomic@rT

El objetivo general ha consistido en estudiar las relaciones que se establecen entre Anatomía humana y las principales manifestaciones artísticas de las culturas de España, Túnez y Ucrania. Se trata, por lo tanto, de un proyecto eTwinning Plus con un enfoque original e inclusivo, donde han confluido las materias de Lengua Castellana y Literatura (Melilla), Biología y Geología con carácter bilingüe (Barakaldo), Español Tercera y Segunda  Lengua Extranjera (Túnez y en uno de los dos centros de Ucrania) e Inglés (en otro de los centros educativos de Ucrania). Además del objetivo académico, se ha procurado en todo momento el conocimiento interpersonal e intercultural, así como el trabajo colaborativo para conseguir un producto final complejo (realización de muestras artísticas para la exposición en museos reales en los distintos centros educativos, así como la realización de productos virtuales, entre los que citaremos un calendario para el próximo año 2018 y unos museos anatómicos virtuales). Durante este proyecto nuestros alumnos han adquirido unas nuevas competencias digitales, lingüísticas, científicas, artísticas, culturales y sociales.